Σύμφωνα με την κυβέρνηση η εκδήλωση θα μπορούσε να προκαλέσει διατάραξη της δημόσιας τάξης λέει το B92. Βέβαια εγώ αναρωτιέμαι : όταν οι Κροάτες τιμούν τα δικά τους θύματα στον πόλεμο δεν προκαλείται η δημόσια τάξη; Τελικά όντως την ιστορία την γράφουν οι νικητές!
3:14 μ.μ.
skoukios

Posted in: 

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου